Yahoo va depasi anul viitor Twitter pe piata publicitatii pe dispozitivele mobile din Statele Unite, estimata la 19 miliarde de dolari, devenind al treilea competitor de pe piata, cu mult, insa, in urma Google si Facebook, relateaza Bloomberg.

Cota de piata a Yahoo va creste in cel mai accelerat ritm de pe piata americana a publicitatii pe dispozitivele mobile in perioada 2014-2016, potrivit datelor EMarketer. Astfel, cota de piata a Yahoo se va ridica la 3,74% anul viitor si la 4,2% in 2016, in timp ce ocupanta locului trei, Twitter, va consemna un avans la 3,69% in 2015 si la 3,8% in 2016.

Google isi va mentine pozitia de lider al pietei si anul viitor, detinand o cota de 35%, fiind urmat de Facebook cu 17%. Marissa Mayer, CEO-ul Yahoo, a orientat strategia companiei americane catre platformele mobile, transformand Yahoo intr-un jucator important pe o piata a publicitatii digitale estimate sa ajunga la 60 de miliarde de dolari in SUA in 2018.

In luna octombrie, compania a raportat venituri de peste 200 de milioane de dolari a diviziei pentru platforme mobile si a anticipat ca aceasta divizie va genera un venit total de 1,2 miliarde de dolari la finalul anului.

Citeste si:
Publicitatea invadeaza telefonul mobil
Publicitatea invadeaza...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si