Opel Romania, Fashion Days si Lidl sunt paginile romanesti de pe Facebook cu cel mai mare numar de like-uri, food & drinks fiind cea mai “aglomerata” sectiune, conform unui infografic realizat pe baza datelor Facebrands si Socialbakers.com de catre Smart-imm.ro.

Belvita a avut cel mai mare engagement rate, de 4,7%, dintre brandurile analizate. Acest engagement rate a fost atins in septembrie. Nike Football a avut cel mai apreciat/popular post. Vezi mai multe informatii in infograficul de mai jos.

Totodata, infograficul subliniaza faptul ca toamna, utilizatorii sunt mai predispusi sa interactioneze cu o postare de pe Facebook. Numarul mediu de postari pe luna a fost cel mai ridicat in luna martie, fiind cel mai scazut in perioada concediilor, vara.

Seful pe online al Momondo:...
Citeste si: Seful pe online al Momondo: Google+ si YouTube ajuta foarte mult in...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Cele cinci elemente "de poveste" din marketingul pe retele sociale