Opel Romania, Fashion Days si Lidl sunt paginile romanesti de pe Facebook cu cel mai mare numar de like-uri, food & drinks fiind cea mai “aglomerata” sectiune, conform unui infografic realizat pe baza datelor Facebrands si Socialbakers.com de catre Smart-imm.ro.

Belvita a avut cel mai mare engagement rate, de 4,7%, dintre brandurile analizate. Acest engagement rate a fost atins in septembrie. Nike Football a avut cel mai apreciat/popular post. Vezi mai multe informatii in infograficul de mai jos.

Totodata, infograficul subliniaza faptul ca toamna, utilizatorii sunt mai predispusi sa interactioneze cu o postare de pe Facebook. Numarul mediu de postari pe luna a fost cel mai ridicat in luna martie, fiind cel mai scazut in perioada concediilor, vara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri