Twitter a inceput sa le transmita utilizatorilor sai mesaje prin care ii incurajeaza sa nu mai publice pe platforma de microblogging fotografii de pe Instagram, potrivit The Guardian.

Anumiti utilizatori "verificati" - conturi ale unor celebritati, branduri si alte figuri publice, inclusiv jurnalisti - au primit o alerta din partea Twitter, prin care sunt incurajati "sa-si publice fotografiile direct pe Twitter, pentru a fi siguri ca fanii lor le vor vedea de fiecare data", noteaza Mediafax. Imaginile publicate pe platforma Instagram nu sunt expuse automat atunci cand sunt distribuite pe Twitter. Inca din decembrie 2012, utilizatorii retelei Twitter trebuie sa dea click pe link-ul catre Instagram pentru a vizualiza imaginea respectiva.

Cotidianul britanic The Guardian spune ca motivul pentru care Twitter incearca sa ii determine pe utilizatorii sai "verificati" sa nu mai distribuie link-uri catre imagini publicate pe Instagram ar avea legatura cu cresterea numarului de utilizatori pe aceasta platforma online de fotografii. Potrivit The Guardian, cand Instagram a anuntat ca are peste 300 de milioane de utilizatori activi, in decembrie 2014, cei mai multi comentatori au ales sa compare aceasta cifra cu cele mai recente raportari ale Twitter privind numarul de utilizatori, care ar fi de 284 de milioane.

Pe de alta parte, platforma Instagram este detinuta de Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, care concureaza de asemenea cu Twitter. Facebook a preluat Instagram in 2012, printr-o tranzactie de un miliard de dolari.

Facebook este cea mai mare retea de socializare din lume, avand 1,35 miliarde de utilizatori activi in fiecare luna, fapt care inseamna ca aproape jumatate din populatia conectata la internet la nivel mondial foloseste aceasta platforma macar o data pe luna, dupa cum relata la sfarsitul lunii octombrie 2014 publicatia The Wall Street Journal.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri