Ouya, proiect de gaming care s-a lansat prin crowdfunding, va primi o investitie de circa 10 milioane de dolari de la compania de eCommerce chinezeasca Alibaba, conform mai multor surse din piata, citate de presa internationala.

Scopul Alibaba este acela de a incarca jocurile Android de pe Ouya pe set-top boxurile de pe piata chinezeasca. Acesta este primul parteneriat pe care Ouya l-a realizat. Dupa succesul de pe Kickstarter, istoria Ouya a fost patata de controverse si o primire mixta pe piata. Compania este un concurent minor comparat cu gigantii Sony PlayStation, Microsoft Xbox si Nintendo Wii, iar acum are un nou concurent major in prezenta Android TV, scrie presa internationala.

Piata chinezeasca este insa una inca putin acoperita si „flamanda” de noi console de jocuri si continut aferent, dupa ce guvernul a ridicat interdictiile vechi de o decada aferente pietei de gaming. Atat companiile internationale cat si Xiaomi si Alibaba concureaza pentru a acoperi cererea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri