Alba Iulia si-a lansat blogul oficial al orasului, prin care vrea sa se promoveze si sa atraga turisti. Blogul face parte din strategia de marketing turistic care va fi realizatata si implementata de Primaria Alba-Iulia pana in 2024.

Prin strategia sa, Primaria orasului Alba Iulia vrea sa creasca numarul de innoptari in oras la 100.000. Asta dupa ce in 2013 orasul s-a apropiat de pragul de 40.000 de turisti si aproape 82.000 de innoptari. Durata medie de sedere este de 2 zile. In 2009, Alba Iulia inregistra putin peste 18.000 de turisti si 40.000 de innoptari.

Blogul ViziteazaAlbaIulia.ro are peste 150 de articole despre evenimente, obiective turistice, stiri din turism si despre investitiile in oras, iar noi articole vor fi incarcate pe blog constant.

Blogul contine informatii turistice, informatii despre evenimente din Alba Iulia, investitii in turism, stiri din turism sau informatii despre Alba Iulia vazuta de catre turisti si personalitati. Pe blog, exista si o rubrica „Stiati ca”, care isi propune sa promoveze istoria, oamenii si intamplarile mai putin cunoscute ale orasului. Blogul este promovat si pe pagina de Facebook Municipiul Alba Iulia, care a ajuns la peste 11.000 de urmaritori.

Sursa foto: Captura ViziteazaAlbaIulia.ro

ViziteazaAlbaIulia.ro face parte din planul de promovare a municipiului Alba Iulia ca destinatie de turism, alaturi de alte initiative curente sau viitoare, precum implementarea strategiei cuprinse in manualul de brand al orasului, infiintarea asociatiei de turism a municipiului Alba Iulia, participarea la targuri si expozitii tematice, promovarea destinatiei in randul agentiilor de turism, in revistele unor companii aeriene, in mediul online etc.

Alba Iulia are o strategie de marketing turistic bine stabilita pana in anul 2024, aceasta incluzand in 2015 atat dezvoltarea blogului de turism al orasului, dar si un site de prezentare despre Alba Iulia cu informatii in limba engleza, a unor ghiduri turistice in limba romana si engleza in format tiparit sau online si a unor actiuni de promovare a orasului la nivel intern si international prin participarea la targuri sau la conferinte interne si internationale.

Despre Alba Iulia

Oras al Unirii Principatelor Romane si "Cealalta Capitala a Romaniei", Alba Iulia si-a inceput calatoria ca "destinatie turistica" imediat dupa intrarea Romaniei in Uniunea Europeana. Intregul Centru Istoric al orasului a fost refacut, cetatea orasului a fost restaurata, dar si zonele perimetrale sau obiectivele care au devenit astazi referentiale, precum parcul dendrologic sau pista mamut unica in Romania. Anual noi evenimente si spatii comerciale populeaza aceasta zona.

Investitiile de pana acum in renovarea celei mai mari cetati de tip vauban din Romania au totalizat peste 60 de milioane de euro, iar in intreg municipiul au fost peste 150 de milioane de euro, bani proveniti din fonduri europene nerambursabile ce au echivalat cu 2.500 euro pe cap de locuitor al orasului, 1.500 de noi locuri de munca create in ultimii sapte ani si o rata a somajului de sub 4%.

Sursa foto: Cetatea Alba Iulia/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri