Noul consiliu director al asociatiei IAB Romania pentru viitorii 2 ani va fi compus din Raluca Mateiu (Internet Corp), Cosmin Nastasa (iLeo), Gabriel Patru (MEC Global), Dragos Stanca (Think Digital), Sebastian Cochinescu (Burda), Dan Balotescu (Media Investment), Ionut Oprea (Standout), Cosmin Otel (Initiative) si Alex Volocaru (Orange).

De asemenea, Ionut Oprea (Standoyt) a fost ales, intr-o sedinta recenta, in functia de presedinte iar Gabriel Patru (MEC Global) in calitate de vice presedinte al asociatiei.

“Vom contribui in continuare, impreuna cu intreaga industrie, la cresterea pietei de publicitate interactiva, si ii vom pregati in continuare dezvoltarea cat mai sanatoasa pe termen mediu si lung. Pentru asta avem nevoie de o implicare cat mai mare a tuturor membrilor in activitatile noastre de industrie, atat in cele de autoreglementare cat si in cele menite sa maximizeze interesul clientilor pentru acest mediu, ca sa putem impune impreuna, intr-un mod mai activ decat pana acum, intreaga plaja de rezultate si potential a acestuia”, a declarat Ionut Oprea.

Premiile MIXX Awards se dezvolta cu inca doua categorii: una dedicata video-ului, iar cealalta jurnalistilor. In cadrul aceleiasi intalniri s-a aprobat introducerea a doua noi categorii in cadrul IAB MIXX Awards, eveniment ce se va desfasura pe perioada 1 – 31 mai: o categorie dedicata Video Advertising si una Jurnalistilor pe teme de digital. Gala de premiere va avea loc in cadrul ICEEFest, pe data de 11 iunie. IAB Romania: 2015 va fi dedicat consolidarii rolului de promotor al bunelor practici in online

“Online-ul romanesc a depasit etapa de starchild, asa ca este momentul ca IAB Romania sa fie mult mai prezenta si sa isi asume un rol si mai activ in educare si dezvoltare in online nivel de agentii si clienti in egala masura. Avem membri tineri, profesionisti si ambitiosi la care am vazut motivatia de a face diferenta si asta imi da incredere ca vom dezolta proiecte frumoase si indraznete”, a declarat Gabriel Patru, vice presedinte al IAB Romania.

O prima initiativa aprobata in Adunarea Generala este dezvoltarea IAB Romania Members Credentials, un document in care fiecare membru IAB Romania sa isi prezinte compania si proiectele relevante. Va fi produs atat in format print cat si digital cu scopul de a creste gradul de vizibilitate al tuturor membrilor in randul advertiserilor la nivel local si international.

De asemenea, in urmatoarele 2 luni vor fi prezentate si rezultatele studiilor derulate sub egida IAB Romania: Oportunitatile si Provocarile industriei de publicitate online si DigitalSCOPE – un studiu derulat la nivel regional privind atitudinea utilizatorilor fata de internet si impactul acestuia in decizia de cumparare, precum si formarea perceptiilor fata de branduri.

Sursa foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri