Valoarea totala a tranzactiilor realizate prin aplicatiile de e-commerce bazate pe platforma integrata Teamshare a depasit, in 2014, suma de 33 milioane de euro. La nivelul primului trimestru al acestui an, volumele tranzactionate prin Teamshare de catre clientii care folosesc aceste solutii de comert online au inregistrat o crestere de circa 30% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Teamshare reprezinta o solutie completa si integrata de comert electronic, care se adreseaza atat producatorilor, importatorilor si distribuitorilor de produse, cat si magazinelor online. Platforma Teamshare, dezvoltata de Entelion Software, companie cu capital 100% autohton, include un sistem complet de comert electronic care comunica cu celelalte aplicatii folosite de clienti, precum cele de contabilitate, gestiune stocuri si facturare, plati online si portaluri tip marketplace.

Odata cu integrarea tuturor acestor sisteme, intregul proces prin care o companie preia comanda unui client este automatizat. Datele sunt comunicate direct intre aplicatii in timp real, fara a fi nevoie de interventie umana, fapt ce elimina timpii de procesare a unei comenzi. La randul sau, site-ul va afisa in timp real orice modificare operata in sistemul de gestiune, precum disponibilitatea stocului sau schimbari de pret.

“Clientii nostri au inteles deja beneficiile integrarii si isi incurajeaza la randul lor propriii clienti sa plaseze comenzile prin platforma Teamshare, in locul metodelor traditionale precum comanda prin telefon sau email. Automatizarea tuturor acestor fluxuri de date permite desfasurarea optima a proceselor de vanzare chiar si atunci cand exista fluctuatii sezoniere semnificative, cu varfuri mari de comenzi. Chiar daca primeste zilnic o singura comanda sau o mie, o companie care si-a integrat site-ul de comert electronic cu sistemele interne de gestiune poate fi sigura ca toate vor fi procesate in cel mai scurt timp si la costuri mici”, spune Marius Panait, managing partner Entelion Software.

Platforma se adreseaza in principal companiilor tip business to business, care reprezinta 80% dintre clientii Teamshare. Cele mai solicitate servicii sunt site-urile integrate atat cu sistemele de gestiune ale clientilor, cat si cu marketplace-urile. Compania a implementat peste 200 de site-uri si aplicatii online integrate cu succes, printre care www.magazinuldebiciclete.ro, shop.miele.ro, www.temad.ro, sau distribuitorul francez de filtre de aer auto www.filtreautobmc.fr.

Pentru acest an, Teamshare si-a propus o crestere a veniturilor cu 30%, generata atat de proiecte implementate in Romania cat si in tari din Uniunea Europeana, in special pentru clienti din zona distributiei de produse. Compania isi propune sa atraga in 2015 peste 30 de noi clienti medii si mari, pentru care sa implementeze cel putin 40 de magazine online integrate complet.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri