Facebook, cea mai mare retea de socializare la nivel global, tocmai a adoptat o noua infatisare, care aduce usoare modificari de design logo-ului companiei americane.

Proiectat initial in anul 2005, logo-ul Facebook a fost schimbat din nou si adaptat dupa noile standarde. In noua infatisare, textul logo-ului este mai subtire. Cea mai mare diferenta poate fi observata in momentul in care ne uitam cu atentie la litera “a”.

Oficialii Facebook sustin ca schimbarea vine ca urmare a deciziei companiei de a aduce un logo mai “modern” care sa fie “mai prietenos si abordabil”.

“Am lucrat impreuna cu Eric Olsen, aceeasi persoara cu care am colaborat si la design-ul logo-ului initial”, a declarat Josh Higgins, directorul de creatie al Facebook.

Cum arata vechiul logo al retelei de socializare Facebook

Retail jobs

Cum arata noul logo al retelei de socializare Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri