27 Iulie 2015

Viitorul advertising-ului video: cum arata primele reclame 360 de grade pe YouTube



Platforma video YouTube va suporta in viitorul apropiat reclame video la 360 de grade pe Chrome, Android si iOS, Google facand astfel primii pasi in zona realitatii virtuale online, scrie Firstpost.com, citand blog-ul Google.

Brandul de bere Bud Light este primul advertiser care foloseste noua facilitate care ruleaza pe platforma Google TrueView. Utilizatorul poate folosi mouse-ul (stanga, dreapta, sus, jos) pentru a se uita in reclama, sau poate misca smartphone-ul pentru a schimba perspectiva.

Campania are in prim plan trei scenarii diferite, una pe Insula Catalina, un DJ-i si o petrecere tematica din anii 1920. Gigantul american subliniaza ca imediat ce abilitatea de a crea videoclipuri la 360 de grade va fi disponibila pentru dezvoltatorii YouTube, brand-urile vor incepe imediat sa experimenteze cu noul instrument. Companii precum Coca-Cola si Nike sunt deja in lucru si au lansat cateva teste, un videoclip Coca-Cola la 360 de grade avand cu 36% mai multe vizualizari decat unul traditional.



Citeste si