Intram in era real-time video marketing-ului. Astazi, Facebook a oferit tuturor paginilor de companii verificate (Verified Pages) posibilitatea de a transmite Live pe pagina similara cu Periscope. Echipe sportive, show-uri TV, formatii si brand-uri pot incepe sa transmita LIVE, sa primeasca comentarii de la useri, iar videoclipurile pot fi salvate si revazute ulterior.

Facebook a lansat initial Live doar pentru celebritati, in luna august, inainte de a lansa facilitatea si pentru Verified Profiles si, la un moment dat, pentru toti userii.

Grupul care nu are inca acces la Live este cel format din pagini neverificate. Acest lucru poate proteja userii de continut de slaba calitate. Ce urmareste Facebook prin aceasta miscare? Sa foloseasca audientele uriase pe care Paginile le-au construit deja, pentru a crea continut video. Daca facilitatea se va dovedi mai de succes decat Periscope, detinut de Twitter, Live ar putea atrage interviuri in direct cu celebritati, stiri in premiera si, evident, stunt-uri publicitare.

Un exemplu de Live stream puteti vedea aici.

Citeste si:
POVESTEA româncei care s-a întors în țară după 10 ani de diaspora
POVESTEA româncei care s-a...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Întrebarea de la interviul de angajare care spune totul despre un candidat
Setari Cookie-uri