Vector Watch s-a vandut in 10.000 de exemplare in doua luni de la punerea pe piata, fara sa aiba buget de marketing, a declarat antreprenorul Radu Georgescu, membru in boardul companiei producatoare

Viziunea echipei sale este insa mai ambitioasa de atat: vrea ca sistemul sau de operare sa fie folosit in cativa ani si de ceilalti producatori de ceasuri inteligente. Strategia este asemanatoare cu cea folosita de Tesla, care nu e un producator auto, ci o companie de energie, a spus Radu Georgescu intr-o prezentate sustinuta la Stanford University si postata pe contul sau de Facebook , conform Revistei Cariere.

Intre industria traditionala a ceasurilor si cea a gadgeturilor lansate de companiile de tehnologie exista inca o veriga lipsa si tocmai in acest spatiu s-a pozitionat Vector Watch, a declarat Radu Georgescu in prezentarea sa din Silicon Valley. Pentru a face legatura dintre cele doua industrii a adus alaturi de fondatorul companiei, Andrei Pitis, un specialist in tehnologie, pe Joe Santana, fost CEO Timex.

In 18 luni au reusit sa creeze ceasul inteligent care, potrivit antreprenorului, nu numai ca iti permite sa faci cam tot ce ti-ai dori, ci si arata bine. Mai mult, nu e un singur ceas, ci o colectie de ceasuri de forme si culori diferite. „Cu zero buget de marketing am vandut in primele doua luni peste 10.000 de ceasuri. Cum? Nu stiu. Oamenii pur si simplu le iubesc. Am avut multe articole de presa, la nivel global. Tintim o piata imensa”.

Citeste articolul integral pe Revista Cariere.

Sursa foto: wongwean / shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri