Utilizatorii Instagram pot posta de saptamana aceasta videoclipuri de pana la un minut lungime, de la doar 15 secunde, in incercarea Facebook de a atrage advertiseri care investesc in prezent in servicii concurente precum Snapchat si YouTube.

Noua facilitate a fost lansata marti pentru un grup limitat de utilizatori, urmand sa fie disponibil pe plan mondial „in urmatoarele luni”.

Videoclipurile devin din ce in ce mai importante in economia retelelor sociale, si in special pentru Instagram si Facebook. Instagram subliniaza ca in ultimele sase luni, timpul petrecut de utilizatori vizualizand clipuri a crescut cu peste 40% - timp care inseamna oportunitati in advertising, scrie CNBC.

Investitiile in publicitate video din SUA vor atinge anul acesta 9,59 miliarde de dolari, in crestere cu 28,5% fata de anul precedent, conform eMarketer. Pe mobile, cresterea investitiilor va fi mai mare, de 47%. In paralel, numarul de utilizatori ai Instagram creste, atingand 400 de milioane de utilizatori activi, lunar, la nivel global.

Citeste si:
Cum probeaza romanii sute de ochelari printr-un Virtual Try-on Video
Cum probeaza romanii sute de...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Drumul catre succes si prabusirea platformelor de social media