Veniturile trimestriale ale Facebook au crescut cu mai mult de 50%, depasind estimarile Wall Street, pe masura ce aplicatia mobila castiga teren si live video atrage noi advertiseri si incurajeaza pe cei deja existenti sa investeasca mai mult.

Valoarea actiunilor a crescut cu 9,5%, pana la 118,39$/actiune, aproape triplu fata de IPO-ul din urma cu patru ani.

Facebook a anuntat totodata ca va crea o noua clasa de actiuni non-voting, intr-o miscare menita sa ofere lui Mark Zuckerberg, CEO al companiei, posibilitatea de a oferi din averea sa, fara a da si control asupra companiei pe care a cofondat-o.

Numarul de utilizatori ai Facebook s-a ridicat la finalul lunii martie la 1,65 miliarde de dolari, in crestere de la 1,44 miliarde cu un an in urma. Zuckerberg spune ca utilizatorii petrec, in medie, peste 50 de minute/zi pe Facebook, Instagram si Messenger. Din ce in ce mai multi advertiseri renunta la TV pentru platforme Web, Facebook fiind una dintre principalele beneficiare; compania infrunta insa concurenta acerba, atat din partea mediei traditionale, care se adapteaza, cat si pe segmentul video, unde rivali precum Snapchact si Youtube atrag si ele miliarde de vizite pe zi, scrie presa internationala.

Veniturile nete ale companiei s-au ridicat la 1,51 miliarde de dolari, fata de 509 milioane cu un an in urma. Veniturile totale ale companiei s-au ridicat la 5,38 miliarde de dolari, de la 3,54 miliarde, veniturile din publicitate crescand cu 56,8%, pana la circa 5,20 miliarde de dolari. Veniturile din mobile ads au acoperit circa 82% din total, comparat cu circa 73% cu un an in urma.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri