Platforma de micro-blogging Twitter isi seteaza, in tacere, un nou traseu pe „OceaneleInternetului”, schimbandu-si clasificarea in Apple App Store din „Retea sociala” in categoria „Stiri”, a remarcat presa internationala.

In loc de a concura cu nume precum Facebook, Skype sau Messenger, miscarea plaseaza Twitter in liga The New York Times, The Guardian si BBC News.

Asa cum si reteaua Facebook si-a schimbat focusul in anii recenti, axandu-se puternic pe video, advertising si livrarea de stiri din terte surse in propriul ecosistem, Twitter cauta, de asemenea, sa se repozitioneze.

Compania incearca sa intre in mass market, Twitter castigand anul acesta dreptul de a difuza meciurile NFL. Platforma nu a inregistrat nicio crestere a numarului de utilizatori in al patrulea trimestru din 2015, insa a inregistrat o evolutie de 2% a numarului de conturi active in primul trimestru al anului curent.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri