Agentia de PR Golin a fost selectata pentru comunicarea festivalului Electric Castle, organizat anual la Castelul Bánffy din Bontida, judetul Cluj. Astfel, pentru editia 2016, care va avea loc in perioada 14-17 iulie, agentia va dezvolta si implementa o campanie care isi propune cresterea notorietatii evenimentului, promovarea brandului Electric Castle si extinderea comunitatii din jurul festivalului.

„Implicarea noastra totala in aceasta colaborare este asigurata de apetenta noastra pentru muzica buna, background-ul oamenilor din echipa si identificarea lor cu publicul tinta al festivalului, astfel ca abia asteptam sa participam anul acesta la Electric Castle intr-o dubla calitate – de parteneri in comunicare si fani”, a adaugat Monica Botez, managing partner Golin Romania.

Electric Castle are loc anual in Transilvania, pe domeniul Castelului Bánffy, din judetul Cluj.

Anul trecut, Electric Castle a numarat 97.000 de participanti in cele 4 zile de festival. Editia din acest an are loc intre 14-17 iulie, iar pe cele 8 scene ale festivalului vor performa peste 170 de artisti printre care Skrillex, Sigur Rós, Bring Me The Horizon, Bastille, Paul Kalkbrenner si multi altii.

Agentia de PR Golin Romania este afiliata la reteaua internationale Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane care detine in total peste 50 de birouri in America, EMEA si APAC. Golin Romania este membra a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) si Medic One (comunicare in domeniul medical si farmaceutic).

Citeste si:
A fost lansata platforma Onco-plan.ro, pentru pacientii cu cancer
A fost lansata platforma...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Principalele tendinte in comunicarea digitala la nivel global