13 Iunie 2016

IAB Romania premiaza comunicarea M.A.I si anunta castigatorii IAB MIXX Awards 2016!



Ieri seara au fost anuntate campaniile castigatoare ale celei de-a 5 a editii a IAB Mixx Awards România (www.mixxawards.ro). Gala de premiere s-a desfșurat la finalul primei zile a festivalului ICEE Fest, organizat de Thinkdigital, partener traditional al Galei IAB MIXX Awards.

In deschiderea Galei, IAB Romania a acordat un premiu special catre Directia de Informare si Relatii Publice a Ministerului Afacerilor Interne, ca recunoastere a modului in care utilizeaza canalele digitale, adaptandu-si “tone of voice”-ul la specificul acestor canale, imbinand informatiile utile de interes public cu note de umor. In felul acesta, IAB urmareste incurajarea a cat mai multe institutii ale statului sa foloseasca mediul digital ca si canal de comunicare eficient cu cetatenii. Trofeul a fost inmanat de catre IAB Romania domnului Marius Tache – directorul Directiei Informare si Relatii Publice a M.A.I.

Anul acesta, in concurs s-au inscris 16 agentii (atat digitale cat si media, independente sau parte a grupurilor internationale) si cele mai disputate premii inregistrandu-se la categoriile: Best Content Marketing Project, Native Advertising Project, Social Media, Video si Mobile Branded Apps - subliniind astfel si evolutia industriei de publicitate. Pentru categoria Best Brand Campaing nu s-a acordat nici un premiu.

Castigatorii IAB Mixx Awards 2016, sunt:

  • 1Ursus Cooler, Agentie: Media Investment, Client: Ursus Breweries - Categorie: Best Native Advertising Campaign/ Project
  • My Enel - Agentie: Centrade-Cheil, Client: ENEL - Categorie: Best Mobile Branded App
  • ChefXperience - Agentie: V8 Interactive, Client: Staropramen - Categorie: Best Video Campaign
  • Eu sunt 12 - Agentie: First Content Studio, Client: Bergenbier - Categorie: Best Content Marketing Project
  • Visit Bogata - Agentie: Kinecto, Client: Primaria Bogata - Categorie: Best Digital PR Campaign
  • The Kilometer’s Bank - Agentie: Geometry Global, Client: Ponderas Hospital - Categorie: Best Social Media Campaign
  • The Lenovo Hunger Eliminator Button - Agentie: Digital Star, Client: Lenovo - Categrie: Most Experimental & Innovative Campaign
  • My Heartbeats - Agentie: MullenLowe Profero si Client: Orange - Categorie: Best Interactive Experience
  • Campania My Heartbeats si-a adjudecat de asemenea si trofeul Best Digital MIXX 2016!

    Castigatorii IAB MIXX Awards vor fi recomandati pentru competitiile internationale - IAB MIXX Europe 2017 si IAB MIXX Awards US - Septembrie 2016, NY. De asemenea, vor fi propusi spre a fi inclusi in IAB MIXX Awards HALL of FAME si in Global Insights Report derulat de IAB US.

    De asemenea, la aceasta editie juriul a hotarat sa acorde diplome de Mentiune speciala, pentru incurajarea acelor clienti care au dat dovada de curaj in comunicare, au adoptat canale noi, au avut strategii exceptionale insa implementarea nu a fost suficienta pentru a lua punctaj maxim.
    Campaniile care au primit aceste mentiuni sunt:

    - #GiveBeautifully - Agentie:V8Interactive, Client: Stella Artois
    - IKEA Electronic Purchase & Delivery - Agentie: MediaInvestment, Client: IKEA
    - #MecSaysHiToJunimea - Agentie: Tribal Worldwide, Client: McDonalds
    - The Lenovo Hunger Eliminator Button - Agentie: Digital Star, Client: Lenovo

    In acest an, jurizarea s-a desfasurat in 3 etape: o etapa de jurizare nationala, o etapa de jurizare internationala (derulate prin intermediul platformei online) si o intalnire fata in fata a juriului, la care s-au dezbatut intens si clarificat diverse aspecte. S-au pastrat, de asemenea, criteriile de eligibilitate, si, in cazul in care un membru al juriului a intrat in conflict de interese cu agentia sau brandul, acesta nu a avut drept de vot. In momentul calcularii punctajului final acumulat de o campanie, formularele de notare au fost luate aleator, fara a fi vazute si numele campaniei si/sau al clientului/ agentiei. Membrii juriului au notat observatii si argumente pentru fiecare punctaj acordat, iar acestea vor fi centralizate si trimise ca feedback general catre fiecare campanie inscrisa in competitie. O alta noutate a acestui an este alocarea de jurati specialisti pe anumite domenii/ categorii. Au fost declarate castigatoare campaniile care au intrunit punctajul maxim per categorie, depasind totodata 70 de puncte/100 maxim posibile.

    Juriul de anul acesta a fost compus din: Mihai Caluseriu - Creative Director, Conversion Marketing, Calin Rotarus - Owner, Biroul de Comunicare Calin Rotarus, Doru Panaitescu – Outdoor trainer @Wildscapes & consultant @Marketeer.ro, Ionut Oprea – Manager Standout & Facebrands & Presedinte IAB Romania, Ana-Maria Bogdan – General Manager R/GA, Dana Seserman - Head of Interaction, MEC Global, Cosmin Nastasa - Managing Director, EDGE, Radu Ionescu - Chief Operating Officer at Dentsu Aegis Network Romania, Mugur Patrascu - Partener, Screen Native, Alecsandru Grigoriu - UX LEad Designer, Grapefruit, Georgiana Oltenescu - Head of Brand Building, BCR, Cristian Clita - Web & Digital Manager, IKEA SEE, Emi Gal - Founder & CEO, Brainient, Dan Virtopeanu - Managing Partner, Breeze Mobile, Mihai Tanase - Head of Digital, Renault, Razvan Mircea - Marketing Director, Strauss Balkans, Andreea Bozoi - Digital Manager, Danone, Claudiu Jojatu - Chief Innovation Officer, Grapefruit, Irina Panescu - Digital Marketing Manager, Pepsi UK.

    Juriul International a fost compus din specialisti internationali cu experienta ca jurati in alte concursuri IAB MIXX Awards: Kenneth Eriksen - CEO INMA (IAB Norvegia), Cedric Cauderlier - Digital Strategist/Co-Founder Mountainview, Mathias Beke - Managing Director Belgium, Arena Media, Sawek Skowerski - Senior Copywriter GoldenSubmarine, Rogier Croes - CDO MEC pe EMEA si CIS, Dawid Szczepaniak - Executive Creative Director / Partner VML Poland, Akif Yilmaz - Creative Director ISOBAR



    Citeste si