Cum a inceput Vola.ro si care a fost “norocul” fondatorului, in timp ce mergea pe Magheru, prin 2006? Ce nise sunt profitabile si care va fi viitorul agentiilor de turism traditionale? Afla din interviul video cu Daniel Truica, Vola.ro, de pe PinkCrayon.ro, un proiect video 2Parale.

Cea mai mare provocare a fost extinderea globala, spune Truica. “Cred ca este vorba de aceasta timiditate – oare avem echipa suficient de buna, avem tehnologia suficient de buna pentru a deveni ceva la nivel global? Poate nu avem nimic de spus in fata unor companii mai mari din Europa de Vest”, poveste Daniel Truica.

Volumul agentiilor de turism si al clientilor se muta catre online, intrucat clientii migreaza acolo. “Se va restrange numarul agentiilor offline, dar nu cred ca o sa dispara. Si asta se vede si pe alte piete din strainatate”, spune el. “Mai vezi buticuri offline, dar care deservesc anumite nise – de seniori, de exemplu, o nisa foarte profitabila”.

Vezi in interviul de pe PinkCrayon.ro alte declaratii ale lui Truica.

Citeste si:
Ce destinatii au preferat romanii pentru inceputul de an
Romanii au calatorit mai mult...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Citește și
Vola.ro: Jumatate de milion de turisti si crestere a cifrei de afaceri
Setari Cookie-uri