Apple a inceput sa afiseze reclame in magazinul iOS din SUA. Cautari populare precum “taxi”, “calendar” sau “liste” declanseaza reclame pentru aplicatii promovate, deasupra rezultatelor organice ale cautarilor.

Compania a anuntat ca va introduce acest sistem, similar cu Google AdWords, in acest an; initial, sistemul a fost testat pe un numar limitat de utilizatori insa de saptamana aceasta sistemul va fi integrat pe scara larga, scrie TheVerge.com.

Adaugarea reclamelor platite face parte din planul Apple de a creste veniturile pe segmentul de aplicatii. “Apple vrea sa fie corecta si fata de dezvoltatorii mari, si fata de dezvoltatorii mici, independenti”, a spus Phil Schiller, senior vice president worldwide marketing. Pe masura ce App Store devine din ce in ce mai aglomerat, devine din ce in ce mai greu pentru aplicatii sa iasa in evidenta.

Reclamele platite ar putea combate acest lucru, si, mai mult, Apple va elimina aplicatii care sunt abandonate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri