10 Octombrie 2016

Alina Arhire, eMAG: Am investit in ultimii doi ani peste 3 mil. euro in a-i motiva pe clienti sa comenteze pe site



eMAG, cel mai mare retailer online din Romania, a investit in ultimii doi peste trei milioane de euro in dezvoltarea de programe care sa ii motiveze pe clienti sa comenteze in dreptul produselor pe care le comanda si le utilizeaza, a spus Alina Arhire, business unit manager al categoriilor Home&Deco, beauty, copii si jucarii in cadrul emisiunii Wall-Street 360.

Alina Arhire va participa in calitate de speaker in cadrul celei de-a patra editii a evenimentului retailArena – Go (g)Local, unde, va discuta, pe 27 octombrie, despre cum poti ajunge de la statistici la clienti multumiti. Inscrie-te la conferinta si beneficiezi de 20% reducere la orice bilet in saptamana 3-9 octombrie.

“Investim foarte mult pe partea de incurajare a clientului sa comenteze pe site. In ultimii 2 ani am investit peste 3 mil. euro in programe care sa ii motiveze pe clienti sa comenteze la noi pe site. Sunt produse care au sute de review-uri. Aceste comentarii sunt vazute ca pe un consilier impartial”, a spus Alina Arhire.

Cele mai comandate produse de pe site-ul eMAG sunt pampersii pentru bebelusi, urmati de mancarea pentru copii. “Ce vine puternic din urma este gama de articole pentru casa si gradina, unde am vandut peste 25.000 de unitati pe aceasta categorie in sezonul primavara-vara”, puncteaza Arhire.

Potrivit acesteia, valoarea unei comenzi medii pe zona articolelor pentru copii a ramas constanta, in jurul a 200 de lei – a crescut in schimb frecventa comenzilor – iar pe categoria produselor pentru casa valoarea urca spre 250 de lei.



Citeste si