Aproximativ 85% dintre copiii din Romania cu varste cuprinse intre 5 si 16 ani si cu acces la internet intra zilnic online, acestia petrecand, in medie, peste cinci ore pe zi pe retelele sociale, arata un studiu realizat de iSense Solutions in exclusivitate pentru Lowe Group Romania.

Studiul este al treilea din seria Bold by Lowe Group si analizeaza comportamentul copiilor din trei categorii de varsta – 5-7, 8-12 si 13-16 ani – in mediul digital. Datele arata ca varsta medie la care copiii primesc device-uri este de 8,5 ani pentru tableta, 9 ani pentru computer, 10 ani pentru smartphone si 11 ani pentru alte dispozitive smart. Insa, chiar si inainte sa aiba un device personal, cei mici au acces la dispozitivele parintilor.

„Tehnologia adusa in bratele copiilor de la o varsta atat de frageda produce schimbari de comportament atat in randul generatiei tinere, cat si al mecanicilor decizionale din familie. 71% dintre parinti au declarat ca isi intreaba copiii ce produse sa cumpere si 51% ii considera pe cei mici foarte persuasivi, iar asta vine din cresterea increderii in perceptia lor, crestere datorata accesului la informatie pe care acestia il au utilizand device-uri moderne. Miza noastra este una importanta: sa intelegem factorii care influenteaza noile modele comportamentale si sa identificam indiciile care ne pot ghida in pregatirea pe termen lung a unor strategii de comunicare potrivite si actuale pentru cei care vor deveni urmatorii nostri consumatori”, spune Adela Preda, Digital Creative Strategist, Profero.

Cei mici intra pe Internet in special de acasa si obisnuiesc sa urmareasca videoclipuri muzicale, clipuri amuzante si de desene animate sau sa stea pe retelele sociale.

„Daca nu comunici in social media, este ca si cum ai lasa vitrina magazinului goala. Majoritatea respondentilor ne confirma faptul ca, desi tendinta este sa blameze reclamele, sunt totusi fani declarati de branduri. Astfel, ii putem convinge prin continut de calitate, nu prin cantitate si ii putem targeta prin crearea de pagini care sa ii atraga prin postari din zona lor de interes”, adauga Traian Nastase, managing partner iSense Solutions.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Guvernul se gandeste sa amane majorarea alocatiilor copiilor