Conform unu studiu al World Health Organization si National Cancer Institute din SUA, costurile globale ale fumatului in functie de cheltuielile pentru tratamente depasesc o mie de miliarde de dolari pe an.

Sase milioane de oameni mor, anual, din cauza fumatului.

Pentru a-i ajuta pe cetatenii suedezi sa constientizeze riscurile aferente fumatului, farmacia Apotek Hjartat desfasoara o campanie stradala inedita: compania a plasat panouri publicitare dinamice, persoanele “din ele” tusind de fiecare data cand “simte” miros de tigara, scrie Resume.

Panourile sunt echipate cu detectoare de fum, acestea declansand reactia. Reclamele sunt plasate, strategic, in zone unde oamenii tind sa fumeze. Iata cum arata o astfel de reclama, din Stockholm.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.

Citeste si:
Magaria cu "saloanele de nefumatori" din restaurantele bucurestene
Magaria cu "saloanele de...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Finlanda vrea sa devina prima tara din lume fara fumatori