Utilizatorii Facebook au sau vor avea cat de curand la dispozitie o sectiune pentru prognoza meteo, chiar in cadrul aplicatiei.

Aplicatia mobila de Facebook, precum si site-ul pentru desktop au inceput propagarea unei noi sectiuni, dedicate prognozei meteo. Cei de la Facebook sustin ca deja 95% dintre utilizatorii sai pot accesa noua facilitate si ca, in zilele urmatoare, aceasta va fi disponibila pentru toata lumea. Noua sectiune meteo din Facebook este un upgrade la mesajul cu care reteaua sociala isi intampina uneori utilizatorii si care include temperatura actuala. Prin intermediul acestuia, utilizatorii pot accesa acum o sectiune dedicata special prognozei meteo, conform News.ro.

In afara de mesajul de intampinare din feed, noua facilitate mai poate fi accesata si din sectiunea More, acolo unde Facebook inghesuie toate functiile auxiliare feed-ului, precum grupurile si paginile. Noua sectiune meteo din Facebook ofera doar informatii privind temperaturile maxime si minime, furnizate de weather.com, fiind lipsita de anvergura unei aplicatii dedicate, care informeaza utilizatorul cu privire la multe alte aspecte meteo, precum puterea vantului, sansa si cantitatea de precipitatii etc.

In plus, Facebook va oferi si notificari cu privire la conditiile meteo. Deocamdata, notificarile sunt in faza de test, urmand sa fie implementate in forma lor finala pana la sfarsitul acestei luni. Pentru Facebook, noua sectiune dedicata conditiilor meteo face parte dintr-un sir care pare interminabil de facilitati ce au rolul de a tine cat mai mult captiv utilizatorul in ecosistemul retelei sale sociale.

Sursa foto: Shutterstock/ Twin Design

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri