Bugetul investit in publicitatea online este in continua crestere de cativa ani, iar in cateva tari el il depaseste pe cel alocat publicitatii pe TV. In Romania, situatia este inca destul de echilibrata, dar din anumite puncte de vedere publicitatea online e deja peste publicitatea TV. Si aici ne referim la masurarea audientei. E mai simplu si mai eficient sa masuram audienta online. Asa ca a venit timpul sa invatam cum sa o masuram mai bine, iar pentru asta avem nevoie de tehnologii complexe.

Gemius a dezvoltat de anul trecut un nou studiu, primul si singurul disponibil in Romania, care analizeaza intreaga piata de publicitate online prin prisma utilizatorului final. Mai simplu spus, daca esti advertiser, publisher sau agentie si vrei sa ai date complete despre toate tipurile de reclame si website-uri – da, inclusiv retele de socializare si motoare de cautare- trebuie sa ai AdReal. Daca esti si competitiv, o sa vrei sa tragi cu ochiul la competitie si sa afli care sunt strategiile lor de marketing, iar AdReal te ajuta foarte mult.

In AdReal gasesti cei mai importanti indici de masurare de care ai nevoie pentru o analiza detaliata: Share of Voice, Real Users, Impressions, Reach, Frequency, Viewability, Watching Time, GRP si profile socio-demografice.

Studiul nu doar ca este intens folosit in Polonia, Ucraina, Rusia si Germania, dar in Romania beneficiaza deja de el ca early adopters: Starcom, Conversion, Mindshare, Fashion Days, MedLife, Heineken, Unilever, OLX, Ringier, ARBOMedia si Republica. AdReal a fost recunoscut si la nivel international prin premiul IAB Europe Research castigat in mai 2017 la categoria „Masurarea Audientei”.

Daca v-au trezit interesul si vreti sa mai povestiti despre AdReal, date, masurarea audientei, pe cei din echipa Gemius ii gasiti la adresa contact@gemius.com, iar ca un teaser puteti verifica oricand reclamele video cu cei mai multi Real Users aici.

Gemius: tehnologie online prezenta in 35 de tari. gemiusAudience* - audienta completa online; gemiusDirectEffect – 3rd party adserver dedicat advertiserilor si agentiilor de media; AdOcean - best 1st party adserver; gemiusProfileEffect, gemiusProfile - post-campaign si website profiling; gemiusPrism – web analytics tool; gemiusHeatMap – page analytics; gemiusReccomend – ecommerce recommendation engine;

Sursa foto: garagestock/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri