In luna iunie 2017 a fost inregistrata o crestere a numarului de abonati de 28% fata de luna ianuarie 2017 la canale de YouTube, conform unui studiu ZeList. Aceasta evolutie poate fi asociata cu cresterea consumului de video online (in fiecare zi oamenii din intreaga lume vizionand aproximativ un miliard de ore de continut Youtube, conform unui articol disponibil pe blogul oficial Youtube) si mai ales a consumului de vlogs.

In topul numarului de abonati ai canalelor, cele ale vloggerilor generalisti se afla pe a doua pozitie (25.4%), la o mica diferenta de cele de publisheri muzica (25.8%).

Perioada analizata este ianuarie - iunie 2017, iar categoriile pentru care au fost generate date si statistici sunt urmatoarele: vloggeri, top content vloggeri, muzica, top content muzica, totaluri, distributie dupa continut si top 500/categorii, statistici ce pot fi accesate aici.

Topurile pentru vloggeri

Vloggeri generalisti, Specialisti nise si Continut gaming sunt cele trei categorii delimitate, incadrarea intr-o categorie fiind realizata in functie de tipul de continut predominant care este generat.

Topurile se refera la continutul nou si la afisarile aferente acestuia, iar rezultatele arata ca vloggerii Ilie, Zero Miz-Kun sau MaxINFINITE sunt cei trei lideri pentru fiecare categorie in parte.

Topurile pentru muzica

Industria muzicala este divizata in publisheri muzica si artisti/muzicieni, pe primele locuri in fiecare categorie situandu-se casa de discuri Cat Music, respectiv INNA.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri