BrandMentions, un instrument romanesc care monitorizeaza prezenta online a businessurilor, se lanseaza oficial pe 6 decembrie. Platforma se adreseaza tuturor celor care au un business cu prezenta online si permite monitorizarea mentiunilor atat la nivel global, cat si la nivel regional.

Motorul de colectare a mentiunilor urmareste eficient urmatoarele zone: web, presa, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, precum si alte platforme video relevante. Platforma este disponibila in limba engleza, dar poate fi utilizata oriunde in lume.

Platforma BrandMentions a fost dezvoltata de o echipa de 13 oameni, coordonata de Razvan Gavrilas, CEO BrandMentions&cognitiveSEO. “Am fost dezamagit de alertele trimise de servicii similare. O parte dintre ele nu acopereau partea de social, iar pe partea de mentiuni web erau foarte slabe. Voiam sa fiu anuntat cat mai rapid daca am fost mentionat undeva in presa, web sau pe retelele sociale”, a declarat acesta. Produsul a fost creat de aceiasi profesionisti care se afla si in spatele cognitiveSEO, companie lansata in urma cu sase ani.

“Am lucrat mult la curatarea datelor, pentru a nu trimite alerte false in legatura cu mentiunile. Exista o piata mare pentru acest tip de produs, este simplu de utilizat si necesar oricarei persoane care detine un business online. Te ajuta sa raspunzi celor care te mentioneaza online, iar acest lucru creeaza mai mult awareness asupra produsului tau. De asemenea, poti sa il folosesti pentru a-ti monitoriza competitorii. Astfel, vei obtine informatii pretioase despre cat de des sau rar sunt mentionati online, dar si despre participari la conferinte, recenzii negative si nu numai”, a completat acesta.

BrandMentions are o interfata user-friendly, iar pentru a-ti monitoriza brandul, creezi un proiect pe baza cuvintelor-cheie care il definesc. Instrumentul urmareste in timp real mentionarea cuvintelor respective. Brandurile mari pot fi monitorizare pe fiecare tara in parte, pentru a urmari evolutia regionala.

Citeste si:
Care au fost cele mai interesante declaratii de la Social Media Summit
Care au fost cele mai...

Serviciile complete oferite includ: Brand Monitoring, Competitor Spying, Reputation Management, Media Monitoring, Business Intelligence, Publishing. Pana in acest moment, exista 11.836 de early adopters, care au inceput sa se inregistreze inca din octombrie 2015.
Cei mai multi utilizatori sunt din Marea Britanie, Statele Unite, Australia si Romania, iar cel mai apreciat serviciu este cel de trimitere zilnica a unui e-mail cu toate mentiunile noi ale brandului/produsului.

Numarul de branduri monitorizate pana la ora actuala se ridica la 5.247. BrandMentions este, in prezent, una dintre cele mai mari baze de date globale a mentiunilor, accesibila atat businessurilor aflate la inceput de drum, cat si celor foarte mari. Exista trei tipuri de abonamente adaptate in functie de nevoile utilizatorului, care pot fi activate dupa o perioada gratuita de testare.

Tarile monitorizate sunt: Statele Unite, Marea Britanie, Romania, Argentina, Australia, Austria, Belgia, Brazilia, Canada, Croatia, Cehia, Danemarca, Finlanda, Franta, Grecia, Germania, Ungaria, India, Irlanda, Israel, Italia, Japonia, Coreea de Sud, Olanda, Noua Zeelanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Rusia, Serbia, Singapore, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elvetia, Turcia, Emiratele Arabe Unite si Taiwan.

Citeste si:
LIVE TEXT: Cele mai interesante declaratii de la Social Media...
LIVE TEXT: Cele mai...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Unilever ameninta sa-si retraga publicitatea de pe platformele online