In ultimii 15 ani, Google a facut eforturi constante pentru a combate fraudele in zona publicitatii online, iar anual publica un raport in care prezinta actiunile intreprinse pentru a crea un mediu online mai sigur pentru indivizi, editori si publicitari. Anul 2017 a adus cel mai mare numar de reclame sau jucatori eliminati pentru ca nu respectau politicile Google in ceea ce priveste publicitatea si continutul, cu o viteza sporita. Acesta este rezultatul utilizarii unei combinatii de specialisti, tehnologii si politici care au dat cele mai bune rezultate pana acum in lupta impotriva reclamelor inselatoare.

In 2017, Google a eliminat mai mult 100 de reclame mincinoase sau abuzive pe secunda. Asta inseamna peste 3,2 miliarde de elemente care au incalcat politicile publicitare ale Google. 79 de milioane de reclame din reteaua Google au fost blocate pentru ca au incercat sa trimita oamenii catre pagini infectate cu malware (aproximativ 400.000 de astfel de site-uri). De asemenea, au fost eliminate 66 de milioane de reclame de tipul „trick-to-click” (in general reclame inselatoare, multe dintre ele folosind indemnul „click aici” in mesaj), precum si 48 de milioane de reclame care indemnau utilizatorul sa instaleze software nedorit.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont