Cum prezenta publicului din Romania in platforma Youtube creste de la an la an, interesant de stiut este ca poti atinge 1.000.000 de vizionari ale anuntului tau cu un buget aproximativ de 4.500 de euro in platforma Youtube, arata datele oferite de Canopy.
„Anul acesta, la Digital Bloom ne-am dorit sa oferim o experienta cu adevarat altfel invitatilor nostri, privelistea deasupra Bucurestiului fiind una spectaculoasa! A fost un eveniment inedit si pot sa spun ca, dupa un sfert de ora de discutii despre campanii de marketing online, YouTube Ads, Google Display Ads si Google Search Ads nici nu am mai realizat ca suntem la o distanta atat de mare de pamant. Din feedback-ul pe care l-am primit, participantii au plecat cu idei concrete de pus in practica si, in ciuda faptului ca au fost prezenti doar oameni de performance marketing, toti am ajuns la concluzia ca emotiile sunt mai importante decat cifrele”, a declarat Eugen Predescu, CEO Canopy.
Citeste si:
De altfel, online marketing-ul nu se mai rezuma doar la click-uri, costuri per click, conversii sau cost per conversie, ci provocarea pentru companii este aceea de a fi memorabile, astfel incat oamenii sa povesteasca despre initiativele lor cu fiecare ocazie de pe care o au. Insa, intuitiv, multe business-uri isi doresc in activitatile lor online rezultate imediate, iar faptul ca totul este masurabil creste riscul de a nu se vedea mai departe de click-uri&co.
Editia a patra Digital Bloom a atras numeroase branduri, precum Sephora, IBM, Glovo, Samsung, Stanleybet, LeasePlan sau PiatraOnline. In perspectiva, pe langa seria deja traditionalul Digital Bloom, Canopy desfasoara o serie de evenimente, dedicate clientilor si partenererilor, sub numele de Digital Forest. Conceptul a prins contur pornind de la faptul ca marketing-ul online este precum un ecosistem, fiecare domeniu fiind in continua schimbare si avand multiple ramificatii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: