Carrefour investeste in reteaua de digital signage din magazine, integrand in cele peste 700 de ecrane digitale din hipermarket-uri tehnologie TPS Engage pentru a optimiza ofertele. Astfel, Carrefour va beneficia de date in timp real despre preferintele clientilor, putand construi astfel campanii contextuale.

Astfel, camerele cu detectare faciala, precum cele din magazinul Samsung, in Mall Baneasa, vor raporta date demografice si rezultate in timp real in magazinele Carrefour, construindu-se campanii contextuale in functie de vreme, zi, ora, locatie, pana la mesaje diferite in functie de vanzari.

Rezultatele campaniilor vor fi urmarite de asemenea in timp real, putand fi ajustate “on the go”.

Unele hipermarket-uri cheie vor fi echipate si cu camere de detectare faciala care respecta dreptul la viata privata, pentru a oferi informatii demografice despre vizitatori, putand analiza chiar starea de spirit a acestora, pe langa varsta si sex. Acest lucru este posibil datorita parteneriatului dintre TPS Engage si platforma de detectare faciala AdMobilize.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri