Crearea reclamelor la fel ca o agenție Facebook Ads poate fi dificil dacă nu știi cum să îți construiești anunțurile, ce să conțină și ce să nu conțină. Mai jos îți oferim câteva ponturi astfel încât și tu să ai reclame online cu rezultate bune.

Ce întrebări trebuie să îți adresezi când vezi că nu îți funcționează campaniile Facebook Ads?

  1. Ai testat anunțurile? Ai văzut la ce anunțuri reacționează potențialii clienți?
  2. Îți știi audiența? Ai setat această audiență?
  3. Ai trafic, dar nu ai vânzări?
  4. Ai o strategie clară?
  5. Interpretezi corect sau complet rapoartele?
  6. Ai administrat zilnic anunțurile?
  7. Ai realizat toate setările?

Dacă la aceste întrebări ai cel puțin un răspuns negativ, atunci ai deja răspunsul de ce nu îți funcționează campaniile. De asemenea, de cât ori vrei să începi să faci campanii sau să redactezi un anunț pe Facebook Ads trebuie să răspunzi la cel puțin acești șapte itemi.

Mai jos îți voi oferi câteva ponturi pentru crearea anunțurilor Facebook Ads de la o agenție Marketing Online:

  1. Caută ce vor clienții;
  2. Caută ce face și zice concurența;
  3. Arată cum poate rezolva o problemă produsul sau serviciul oferit de către tine;
  4. Include un declanșator emoțional, fă să reacționeze cumva potențialul client (bine sau rău);
  5. Realizează mai multe headline-uri cu diverse texte pe care clientul potențial vrea să le citească;
  6. Adaugă elemente captivante și memorabile;
  7. Vorbește de cât mai multe caracteristici pe care le are produsul tău;
  8. Enunță ce este diferit sau ce poți realiza diferit față de concurență;
  9. Realizează texte unice și care se adresează direct audienței tale;
  10. Demonstrează ceea ce spui (scrii);
  11. Creează mai multe anunțuri și testează-le;
  12. Analizează cum reacționează clienții.

Trebuie să înțelegi că o reclamă online nu este realizată pentru a vinde, ci pentru a capta atenția, a te face curios să acționezi cumva. Oamenii au obosit să mai vadă doar brand și atât, ei vor să îi ajuți în rezolvarea problemelor, să le arăți cum poți să le rezolvi problemele, cum ai rezolvat o problemă și ce feedback ai primit („acele” testimoniale sunt foarte importante).
De asemenea, potențialii clienți vor să învețe ceva de la tine. Iar toate acestea vor conduce către o vânzare.
Suntem într-o continuă evoluție, totul se schimbă rapid, gusturile încă se educă. Așa că trebuie să vii cu o idee nouă, diferită de ce este pe piață și să demonstrezi că tu ai soluția.

O agenție Facebook Ads știe că toate aceste elemente sunt importante atunci când realizează anunțurile. Așa că acum poți și tu să creezi anunțuri care să îți aducă beneficiile de care ai nevoie.

Sursa foto Freepik.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Adrian Ungureanu
Venit în Capitală în 2007, ca orice copil de provincie cu tolba plină de vise, primul fiind acela de a deveni comentator sportiv - următorul Cristian Țopescu - Adrian a ales să-și înceapă cariera de jurnalist scriind în presă. Deși era abia în al doilea an la Facultatea de Jurnalism , Adrian și-a găsit un loc de muncă la ziarul ” Curierul Național ”. A realizat abia la interviul de angajare că nu mai există departament de sport la ziar, dar asta...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri