Electromagnetica Bucuresti (ELMA) a inregistrat in primul semestru o cifra de afaceri in scadere cu 13%, la 213,3 milioane lei (48,6 milioane euro), si un profit net in crestere cu 11%, la 9,1 milioane lei (putin peste 2 milioane euro).
In prima jumatate a anului trecut, compania a consemnat o cifra de afaceri de 246,5 milioane lei si un castig net de 8,2 milioane lei.

Veniturile au scazut in primele sase luni din acest an cu 13%, la 219 milioane lei (49,8 milioane euro), iar cheltuielile au avansat cu aproape 14%, la 206 milioane lei (47 milioane euro), potrivit informatiilor transmise luni de Electromagnetica Bursei de Valori Bucuresi (BVB).

In perioada similara a anului trecut compania a consemnat venituri de 250,8 milioane lei si cheltuieli de 241,3 milioane lei, Mediafax.

Principalele activitati ale Electromagnetica sunt furnizarea de energie electrica si productia de energie in cele zece microhidrocentrale pe care le detine, productia de corpuri de iluminat si de echipamente de distributie si masurare a energiei.

Compania a avut anul trecut un contract direct de aproape 125 milioane lei cu Hidroelectrica, iar in acest an, dupa renegocierea acordului, pretul a urcat de la 140,2 lei pe MWh la 198,6 lei pe MWh.

Capitalul social al Electromagnetica, de 67,6 milioane lei, este divizat in 676 milioane de actiuni cu o valoare nominala de 0,1 lei.

Potrivit celor mai recente raportari, Asociatia Salariatilor, din care fac

Actiunile Electromagnetica au crescut in sedinta bursiera de vineri cu 2,47%, la 0,1537 lei. La aceasta cotatie, capitalizarea Electromagnetica este de 103,9 milioane lei (23,7 milioane euro).


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri