Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a câştigat 669 milioane de lei din capitalizare, respectiv 0,27%, în această săptămână, iar valoarea tranzacţiilor cu acţiuni a înregistrat o creştere cu 111,37%, în comparaţie cu săptămâna anterioară.

Potrivit datelor publicate de BVB, consultate de AGERPRES, capitalizarea bursieră a ajuns la 242,462 miliarde de lei, în perioada 7 - 11 februarie, de la 241,793 miliarde de lei consemnate în săptămâna 31 ianuarie - 4 februarie, conform Agerpres.ro.

Tranzacţiile cu acţiuni au generat un rulaj de 429,478 milioane de lei în această săptămână, în urcare de la 203,182 milioane de lei, în perioada anterioară.

Cea mai bună zi de tranzacţionare la BVB a fost joi, 10 februarie, când s-a înregistrat un rulaj de 105,430 milioane de lei, iar cea mai slabă zi, miercuri, 9 februarie, cu o valoare a tranzacţiilor de 63,041 milioane de lei.

Indicele principal al Bursei de Valori Bucureşti - BET - a închis săptămâna la 13.373,88 de puncte.

Acţiunile Băncii Transilvania au fost cele mai lichide titluri pe segmentul principal al Bursei de la Bucureşti, generând tranzacţii de 114,262 milioane de lei şi o creştere a preţului cu 0,93%.

În topul tranzacţiilor se mai află titlurile BRD - cu schimburi de 82,913 milioane lei (+ 5,45%), urmate de acţiunile SIF Muntenia, cu tranzacţii de 79,090 milioane de lei (0,00%).

Cele mai semnificative creşteri ale cotaţiilor au fost înregistrate de acţiunile Bermas (+19,05%), cele ale Sinteza (+9,79%) şi titlurile Turism, Hoteluri, Restaurante Marea Neagră (+7,65%).

La polul opus, scăderi importante au fost consemnate de acţiunile Ves, care au înregistrat un declin de 12,28%, urmate de cele ale Teraplast (-9,13%) şi ale Prefab (-5,45%).

Sursa foto: BVB

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri