SIF Transilvania (SIF3) a afisat in primul semestru un profit net de 91,6 milioane lei (29,23 milioane euro), de peste trei ori mai mare decat in intervalul similar din 2006, pe fondul cresterii veniturilor totale de 2,6 ori, potrivit raportului transmis vineri Bursei de Valori Bucuresti (BVB).
In primele sase luni ale anului trecut, SIF Transilvania a inregistrat un profit net de 29,29 milioane lei. Profitul net afisat pentru prima jumatate a acestui an de SIF Transilvania in raportul transmis Bursei este identic cu cel publicat in 18 iulie de Uniunea Nationala a Organismelor de Plasament Colectiv (UNOPC).

In prima jumatate din acest an, SIF Transilvania a obtinut venituri totale de 131,3 milioane lei (41,9 milioane euro), de 2,6 ori mai mari decat in perioada echivalenta din 2006, cand veniturile totale au fost de 49,75 milioane lei.

La finalul lunii iunie, activele nete ale SIF Transilvania se situau la 2,235 miliarde lei, in crestere cu 42,65% fata de nivelul de la inceputul anului, potrivit datelor furnizate de UNOPC. La sfarsitul primei jumatati a anului SIF Transilvania avea o capitalizare de 3,243 miliarde lei, cu 45,12% peste nivelul activelor nete.

Valoarea unitara a activului net (VUAN) era de 2,0465 lei, iar pretul de inchidere de la finalul primului semestru din acest an a fost 2,97 lei.

SIF Transilvania a incheiat primul semestru cu un profit net de aproape 91,62 milioane lei, fiind cel mai profitabil dintre SIF-uri, conform UNOPC.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri