Compania Compa Sibiu a afisat un profit net in trimstrul al doilea de 3,25 milioane lei (1,03 milioane euro), in crestere cu 30,15% fata de perioada similara a anului trecut, pe fondul cresterii afacerilor cu peste 32%, potrivit raportului publicat luni la Bursa de Valori Bucuresti.
In trimestrul al doilea din 2006, profitul net al Compa a fost de 2,27 milioane lei.

Cifra de afaceri a companiei in trimestrul al doilea al anului curent a fost de 76,87 milioane lei (24,5 milioane euro), in crestere cu 32,22% fata de perioada similara a anului trecut, cand afacerile companiei au fost de 58,14 milioane lei.

In primele sase luni profitul net al Compa Sibiu a fost de 7,28 milioane lei (2,3 milioane euro) mai mult decat dublu comparativ cu perioada similara a anului trecut cand profitul semestrial al firmei a fost de 3,4 milioane lei.

Afacerile companiei in primele sase luni din 2007 au fost de 153,41 milioane lei (48,95 milioane euro), in crestere cu 29,98% fata de perioada similara din 2006, cand firma avut afaceri de 118,029 milioane lei.

Compa este o societatea specializata in productia de subansamble si piese auto. in prezent, compania are un capital social de 14,87 milioane lei (4,4 milioane euro), divizat in 148,67 actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. Ultima cotatie a titlurilor Compa a fost 1,68 lei, in sedinta din 13 august, ceea ce da o capitalizare de 249,76 milioane lei (78,29 milioane euro).

Actionarul majoritar al societatii este Asociatia Salariatilor, care detine 53,58% din intregul pachet de actiuni. Julius Baer International Equity Fund detine 6,2% din capitalul social. Titlurile societatii sunt listate la Bursa de Valori Bucuresti la categoria a II-a, sub simbolul CMP.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri