Producatorul de ulei Argus Constanta (UARG) a obtinut in primele noua luni din acest an un profit net de 3,45 milioane lei (1,03 milioane euro), ca urmare a cresterii veniturilor si reducerii cheltuielilor, dupa ce in acelasi interval al anului trecut compania a afisat pierderi.
In perioada ianuarie-septembrie 2007, Argus Constanta a inregistrat o pierdere de 12,4 milioane lei. Veniturile totale din primele noua luni ale acestui an au avansat cu 11%, la 82,9 milioane lei, iar cheltuielile totale au scazut cu 9%, la 79,45 milioane lei, comparativ cu nivelurile din perioada echivalenta a anului 2006, potrivit NewsIn.

Afacerile Argus Constanta au avansat cu 10% in perioada ianuarie-septembrie 2007, pana la 85,29 milioane lei, fata de intervalul echivalent al anului trecut, cand cifra de afaceri a fost de 77,45 milioane lei.

Argus produce in principal ulei rafinat, destinat pietei interne, avand o capacitate de rafinare de 240 de tone pe zi. Argus Constanta are un capital social de 53,71 milioane lei, divizat in 35,808 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 1,50 lei. Principalii actionari ai firmei Argus Constanta sunt SIF Oltenia, cu o participatie de 11,92% si Vasile Leu, cu 11,32%.

Argus si Ultex Tandarei sunt singurii producatori independenti de pe piata romaneasca de ulei. Cei mai importanti competitori ai celor doua companii sunt grupurile americane Bunge si Cargill, precum si compania Agricover.

Titlurile Argus Constanta se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul UARG. Actiunile Argus au scazut luni cu 9%, la 2 lei, ceea ce da o capitalizare de 71,62 milioane lei (21,44 milioane euro).




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri