Compania de studii geologice Prospectiuni Bucuresti (PRSN) a obtinut in primele noua din 2007 un profit net de 44,7 milioane lei, in crestere cu 36,9% fata de aceeasi perioada din 2006, pe fondul unor afaceri in scadere cu 4,5%, a informat societatea.
In primele trei trimestre din 2007, afacerile companiei s-au cifrat la 149,88 milioane lei (44,6 milioane euro), in scadere cu 4,5% fata de intervalul echivalent din 2006, cand acestea au fost de 156,9 milioane lei. Societatea a avut in primele noua luni ale anului trecut un profit net de 32,68 milioane lei.

In intervalul iulie-septembrie, compania a afisat o cifra de afaceri de 62,3 milioane lei si un profit net de 21,4 milioane lei.

Prospectiuni Bucuresti are un capital social de 53,93 milioane lei (15,8 milioane euro), divizat in 21,57 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei. Actionarul majoritar al companiei este societatea omului de afaceri Ovidiu Tender, Tender SA, care controleaza 71,66% din actiuni, in vreme ce SIF Muntenia detine 11,86%, iar MEI Roemenie & Bulgarije Fonds are 5,01%.

Compania este specializata in geologie, prospectiuni pentru hidrocarburi prin foraje, lucrari seismice, executand lucrari in special pentru Petrom Bucuresti si Romgaz Medias.

Titlurile Prospectiuni SA Bucuresti se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul PRSN. Actiunile au incheiat sedinta din 7 noiembrie la cotatia de 38,50 lei, ceea ce da o capitalizare de 830,56 milioane lei (244,5 milioane euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri