Producatorul de echipamente pentru protectia mediului Comelf Bistrita (CMF) a afisat un profit net de 1,27 milioane lei (378.000 euro) in trimestrul al treilea din 2007, in crestere cu 31% fata de acelasi interval din 2006, iar afacerile au avansat cu 12%,
Afacerile Comelf au urcat cu 12,11%, de la 24,44 milioane lei in trimestrul al treilea din 2006, la 27,4 milioane lei (8,17 milioane euro) in perioada echivalenta a anului curent. In intervalul iulie-septembrie 2006, compania a avut un profit net de 969.400 lei.

Profitul pe primele noua luni a crescut cu 47,65%, de la 2,59 milioane lei in 2006, la 3,83 milioane lei (1,14 milioane euro) in acest an.

Comelf Bistrita a realizat in primele trei trimestre din 2007 o cifra de afaceri de 80,66 milioane lei (24,03 milioane euro), cu 13,10% mai mare decat in intervalul echivalent al anului trecut (71,32 milioane lei).
In perioada ianuarie-septembrie a anului curent, compania a inregistrat venituri totale de 84,54 milioane lei, cu 9,32% mai mari, si cheltuieli totale de 80,06 milioane lei, in crestere cu 7,91%, fata de nivelurile din perioada similara a lui 2006.

Comelf Bistrita estimeaza in acest an un profit net de 5,24 milioane lei (1,5 milioane euro), cu circa 46% mai mare decat cel din anul precedent. Compania estimeaza in 2007 venituri totale in valoare de 111,2 milioane lei (33,32 milioane euro), iar cheltuielile totale sunt prevazute sa se cifreze la circa 105 milioane lei (31,47 milioane euro).

Compania are un capital social de 13,58 milioane lei (patru milioane euro), divizat in 23,4 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,58 lei. Actionarul majoritar al companiei este Uzinsider, care detine 76,64% din pachetul total de actiuni.

Capitalizarea Comelf este de 140,48 milioane lei, aferenta cotatiei de 6 lei, stabilita in sedinta din 14 noiembrie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri