Producatorul de piese auto Compa Sibiu (CMP) a afisat joi un profit net de 2,03 milioane lei (605.700 euro) in trimestrul III din 2007, in crestere cu 18,6% fata de acelasi interval din 2006, iar afacerile au avansat cu 23,73%, la 72,57 milioane lei, potrivit NewsIn.
In perioada iulie-septembrie 2007, Compa a afisat un profit net de 1,71 milioane lei si o cifra de afaceri de 58,65 milioane lei.

Pe primele noua luni din 2007, compania a ajuns la un profit net de 9,32 milioane lei (2,78 milioane euro), in crestere cu 80% fata de intervalul echivalent al anului trecut. Cea mai mare parte a profitului (78%) s-a realizat in primele sase luni ale acestui an.

Afacerile producatorului de piese auto au urcat cu 27,9%, de la 176,68 milioane lei in primele trei trimestre din 2006, la 225,98 milioane lei (67,34 milioane euro) in aceeasi perioada din anul curent.

Pentru 2007, Compa Sibiu estimeaza o crestere cu 3% a profitului net, pana la 8,7 milioane lei, comparativ cu rezultatul obtinut in anul anterior. Compania mizeaza pe venituri totale de 298 milioane lei cu 15% mai mari decat cele realizate in 2006, de 259 milioane lei. Cheltuielile companiei au fost estimate la 287 milioane lei. Producatorul de componente auto si-a programat investitii de 36,6 milioane lei, pentru anul in curs.

Producatorul de piese auto Compa Sibiu si-a majorat capitalul social, de la 14,86 milioane lei, pana la 21,88 milioane lei (6,46 milioane euro), dupa ce actionarii au subscris 94,37% din actiunile emise. Dupa majorarea capitalului, actionarul majoritar al societatii este Asociatia Salariatilor, care detine 54,59% din intregul pachet de actiuni.

Capitalizarea Compa este de 339,17 milioane lei (98 milioane euro), conform cotatiei de lei, stabilita in sedinta din 15 noiembrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri