Producatorul de piese auto Compa Sibiu (CMP) estimeaza pentru anul in curs un profit net de 10,5 milioane lei, cu 38,6% mai mare fata de cel din 2007, si investitii totale de 36,15 milioane lei, potrivit comunicatului remis vineri Bursei.
Anul trecut, Compa obtinuse un profit net de 7,57 milioane lei.

Afacerile estimate pentru anul 2008 se ridica la 387 milioane lei, cu 28,3% mai mari decat in anul anterior, cand afacerile companiei s-au cifrat la 301,56 milioane lei.

Pentru anul curent, compania intentioneaza sa atraga venituri totale de 400 miiloane lei, in crestere cu 23,5% fata de cele din 2007, care au fost de 323,6 milioane lei. Cheltuielile totale propuse pentru 2008 sunt de 385,5 milioane lei, cu 23,1% mai mari decat cele inregistrate anul anterior, de 313,07 milioane lei.

Actionarii companiei au aprobat suma de 40 milioane euro ca plafon maxim pentru valoarea cumulata a contractelor de creditare sau leasing pe care societatea le va incheia in 2008.

Compa Sibiu are un capital social de 21,88 milioane lei, divizat in 218,8 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. Actionarul majoritar al companiei este asociatia Compa SA, care detine 54,6% din totalul actiunilor .

Valoarea de piata a societatii este de 227,57 milioane lei, conform ultimei cotatii de 1,04 lei, stabilita in cadrul sedintei de tranzactionare din 23 aprilie. Titlurile Compa Sibiu se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori, sub simbolul CMP.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri