Compania de foraj petrolier Dafora Medias estimeaza pentru acest an un profit net de 22,77 milioane lei, in crestere cu 56,3% fata de anul trecut, si venituri in urcare cu aproape 5%, la 338,47 milioane lei.
Bugetul de venituri si cheltuieli pentru acest an a fost aprobat in cadrul adunarii generale din 24 aprilie, anunta NewsIn.

Compania a obtinut anul trecut un profit net de 14,57 milioane lei si venituri totale de 322,99 milioane lei. Actionarii au hotarat repartizarea a 13,72 milioane lei din profitul obtinut anul trecut in surse proprii de finantare, pentru dezvoltarea societatii, restul de 846.574 lei urmand a fi incorporat in rezerve legale.

La adunarea generala, actionarii companiei au aprobat si planul de investitii pentru anul curent, a carui valoare se ridica la 133,75 milioane lei.

De la sfarsitul lunii februarie, actiunile Dafora Medias au intrat la tranzactionare la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul DAFR, in urma transferului de pe piata Rasdaq.

Dafora Medias are un capital social de 97,36 milioane lei, divizat in 973,57 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,10 lei. Potrivit ultimei raportari, actionarii principali al societatii sunt Gheorghe Calburean, cu 48,17% din actiuni, Julius Baer International, cu 6,8%, si Dafora Group SA, cu 7,46% din totalul actiunilor.

Valoarea de piata a companiei este de 282,33 milioane lei (78,3 milioane euro), conform ultimei cotatii de 0,29 lei, inregistrata in sedinta din 23 aprilie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri