Producatorul de ingrasaminte Amonil Slobozia (AMO) a obtinut in primul trimestru din 2008 un profit net de 17,88 milioane lei (4,85 milioane euro), fata de pierderile inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul cresterii de peste 17 ori a cifrei de afaceri.
In primul trimestru din 2007 Amonil afisase pierderi de 4,88 milioane lei. Afacerile companiei s-au cifrat la 75,26 milioane lei (20,4 milioane euro) in intervalul ianuarie-martie al acestui an, si au depasit de peste 17 ori nivelul de 4,35 milioane lei inregistrat in aceeasi perioada din 2007, potrivit informatiilor remise Bursei.

Amonil a atras venituri totale de 138,34 milioane lei (37,5 milioane euro) in primele trei luni din 2008, de aproape 30 ori mai mari decat cele de 4,68 milioane lei obtinute in primul trimestru din 2007. Cheltuielile totale ale companiei s-au cifrat la 119,25 milioane lei (32,3 milioane euro) in primul trimestru din 2008, fiind de peste 12 ori mai mari decat cele din perioada similara a anului trecut.
Amonil Slobozia estimeaza pentru acest an un profit net de 22,65 milioane lei, de 3,2 ori mai mare decat cel din 2007, si o crestere de peste patru ori a cifrei de afaceri pana la 362,78 milioane lei.

Compania, infiintata in anul 1969, este cel mai mare producator de uree din Romania si are un capital social de 111,27 milioane lei, divizat in 1,11 miliarde actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Principalii actionari ai companiei sunt Euro Trading Chemicals SRL, cu 28,15%, Zalois Ltd din insulele Belize, cu 25%, Jovline Ltd, cu 18,23%, si Interagro, care detine 8,19% din capital, potrivit ultimei raportari.

Capitalizarea Amonil este de 62,3 milioane lei, conform cotatiei de 0,056 lei, stabilita in sedinta de joi. Titlurile companiei se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori, sub simbolul AMO.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri