Producatorul de echipamente pentru protectia mediului Comelf Bistrita (CMF) a afisat in primul semestru din 2008 un profit net de 3,47 milioane lei, cu o treime mai mare decat cel din aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul sporirii afacerilor cu 29%, potrivit informatiilor transmise Bursei. In primele sase luni ale anului trecut Comelf a avut un profit net de 2,56 milioane lei.
Afacerile companiei s-au cifrat la 68,66 milioane lei (18,7 milioane euro), in prima jumatate a acestui an, in crestere cu 29% fata de intervalul similar din 2007, cand acestea au fost de 53,25 milioane lei.

Veniturile totale atrase de Comelf in primul semestru s-au cifrat la 70,8 milioane lei (19,3 milioane euro), fiind cu 25% mai mari decat cele inregistrate in perioada echivalenta din 2007, cand incasarile au insumat 56,53 milioane lei.

Compania a consemnat in primele sase luni cheltuieli totale de 66,74 milioane lei (18,2 milioane euro), cu 24,6% mai mari decat cele din prima jumatate a anului trecut, de 53,55 milioane lei.

Comelf are un capital social de 13,58 milioane lei, divizat in 23,41 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,58 lei.
Actionarul majoritar al companiei este Uzinsider, care detine 76,64% din capital, iar SIF Banat-Crisana (SIF1) are o participatie de 5%. Comelf are o valoare de piata de 107,7 milioane lei (30,4 milioane euro), aferenta cotatiei de 4,60 lei, stabilita in sedinta de miercuri a Bursei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri