Conducerea producatorul de piese si subansamble auto UAMT Oradea (UAM) propune actionarilor majorarea capitalului social cu 6,71 milioane lei, prin aport in natura sau numerar, pana la 18 milioane lei (4,6 milioane euro), potrivit convocatorului transmis Bursei.
Daca propunerea va fi aprobata de catre actionari, ar putea fi emise 14,91 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,45 lei si un pret de subscriere egal cu valoarea nominala.

In sedinta care va avea loc pe 11 noiembrie, actionarii vor dezbate si asupra stabilirii datei de 2 decembrie ca data de inregistrare.

UAMT Oradea a afisat pentru primele sase luni ale acestui an un profit net de 118.050 lei, in scadere cu 29% fata de perioada similara a anului trecut, pe fondul comprimarii afacerilor cu 31,4%, la 26,35 milioane lei (7,2 milioane euro).

Compania are in prezent un capital social de 11,29 milioane lei, divizat in 25,08 milioane actiuni cu o valoare nominala de 0,45 lei. Principalul actionar al companiei este asociatia salariatilor, cu o detinere de 56,13%. Ioan Stanciu controleaza 8,45% din actiunile companiei.

UAMT Oradea are ca obiect principal de activitate productia si comercializarea pieselor si subansamblelor pentru mijloace de transport.

Actiunile emise de societate se tranzactioneaza la categoria a doua a Bursei de Valori Bucuresti, sub simbolul UAM.

Ultima cotatie a fost de 0,595 lei pe actiune, in sedinta din 3 octombrie, ceea ce confera o capitalizare de 14,92 milioane lei (3,8 milioane euro).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri