Compania hoteliera THR Marea Neagra (THR) anticipeaza pentru acest an un profit net de 7,22 milioane lei, in crestere cu 65% fata de nivelul estimat de la inceputul anului, si vrea sa vanda mai multe hoteluri, restaurante si terenuri, pentru 18,8 milioane lei.
Compania estima initial pentru 2008 un profit net de 4,36 milioane lei, de de aproape patru ori mai mic decat cel obtinut anul trecut.

THR Marea Neagra intentioneaza sa atraga pana la finele anului venituri totale de 60,8 milioane lei, cu 29% mai mari decat cele estimate initial, in timp ce cheltuielile preconizate se ridica la 52,2 milioane lei, potrivit comunicatului transmis Bursei de Valori Bucuresti.

Compania va aplica in perioada 2008-2012 o strategie de restructurare si dezvoltare, prin vanzarea a 22 de active ale companiei, pentru o suma de peste 18,8 milioane lei, reprezentand hoteluri, restaurante si restaurante, prin licitatii publice si negocieri directe.

O alta masura privind dezvoltarea societatii implica o investitie de 5,5 milioane euro (fara TVA) care va avea ca obiect complexul Narcis din Saturn, cu termen de finalizare jumatatea anului 2011.

Actiunile companiei sunt tranzactionate la categoria a doua a BVB, sub simbolul EFO. Ultima cotatie a titlurilor EFO a fost 0,77 lei, in sedinta din 2 decembrie, ceea ce da companiei o capitalizare de 148,7 milioane lei (38,1 milioane euro).

THR Marea Neagra este o societate pe actiuni rezultata din fuziunea prin absorbtie de catre Eforie SA a patru mari societati de turism de pe litoralul romanesc: Carmen Silva SA, Miorita Estival SA, Venus SA, Saturn SA.

Procesul de fuziune s-a incheiat pe 3 iunie 2004, iar din luna ianuarie 2005, compania nou creata si-a schimbat denumirea in "Turism, Hoteluri, Restaurante Marea Neagra".
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri