Producatorul de placi si profile din plastic Romcarbon Buzau (ROCE) a raportat o pierdere de 307.330 lei in primul trimestru al anului, dupa profitul de 228.500 lei din perioada similara a anului trecut.
In primele trei luni din 2009, veniturile companiei au scazut cu 22,5%, la 18,14 milioane lei (4,3 milioane euro), in timp ce cheltuielile s-au redus cu 26%, la 17,02 milioane lei (4,04 milioane euro).

Romcarbon a anuntat ca a participat la majorarea de capital social al Greenwee International si detine o participatie de 74,5% in cadrul companiei.

Actionarii producatorului de placi si profile din plastic Romcarbon Buzau (ROCE) au subscris, in prima etapa, aproape toate actiunile emise pentru majorarea capitalului social pana la 27,2 milioane lei, dupa ce au contribuit cu 8,35 milioane lei.

Actionarii au subscris 97,1% din cele 78,18 milioane de titluri emise, la un pret de 0,11 lei/unitate, din care 0,01 lei reprezinta prima de emisiune.

In prezent, Romcarbon are un capital social de 18,65 milioane lei, divizat in 186,46 milioane titluri, cu valoarea nominala de 0,10 lei, iar principalii actionari ai companiei sunt Living Plastic Industry, cu o detinere de 32,52%, Unitai International Corporation, cu 20,63%, si Eastern Eagle Fund, cu 19,88% din totalul actiunilor companiei.

Valoare de piata a Romcarbon este de 63,02 milioane lei (15,1 milioane euro) conform cotatiei de 0,338 lei/actiune stabilita in ultima sedinta de tranzactionare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri