Actionarul majoritar al Bere Azuga, Ursus Breweries, a renuntat la majorarea capitalului social cu 41 milioane lei, prin aport in numerar, dupa ce a reusit in urma unei oferte publice de preluare sa isi sporeasca participatia la aproape 95%, potrivit hotararilor luate in adunarea generala.
In perioada 24 iunie - 21 iulie, Ursus Breweries a derulat o oferta publica de preluare, prin care intentiona sa obtina pachetul de 29,4% din capitalul Bere Azuga, pe care nu il detinea, insa in urma acesteia a reusit sa cumpere 24,29% de la minoritari, sporindu-si astfel participatia pana la 94,85%.

Oferta a fost lansata de Ursus Breweries dupa ce la inceputul anului a cumparat de pe piata Rasdaq 70,56% din companie, pentru 7,15 milioane euro, scrie NewsIn.

Ursus Breweries, subsidiara SABMiller in Romania, anunta in luna mai, ca va relansa in acest an berea Azuga, brand pe care l-a preluat odata cu firma.

Bere Azuga a afisat pentru primul trimestru al acestui an pierderi de 7 milioane lei, mai mici cu 28% fata de cele din primele trei luni din 2008, pe fondul scaderii cifrei de afaceri cu 87%, la 3,6 milioane lei.

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine patru fabrici de bere in Cluj Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Redd's, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri