Producatorul de componente pentru aeronave Turbomecanica Bucuresti (TBM) a inregistrat pierderi de 4,73 milioane lei, in primele noua luni ale acestui an, pe fondul sporirii afacerilor cu 17%, conform raportului financiar remis Bursei de Valori.
Afacerile companiei s-au cifrat la 39,16 milioane lei (9,25 milioane euro) in primele noua luni ale acestui an, in urcare cu 17% fata de intervalul echivalent al anului trecut, cand acestea erau de 33,36 milioane lei.

Veniturile din exploatare atrase de Turbomecanica au sporit cu 13%, in primele trei trimestre din 2009, la 48,19 milioane lei (11,4 milioane euro), comparativ cu nivelul inregistrat in aceeasi perioada din 2008, de 42,66 milioane lei.

Concomitent, Turbomecanica si-a redus cu 20% cheltuielile din exploatare, la 47,86 milioane lei (11,3 milioane euro), dupa ce in primele noua luni ale anului trecut acestea depaseau veniturile si insumau 59,71 milioane lei.

Compania are un capital social de 36,94 milioane lei, divizat in 369,44 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 0,10 lei. Principalii actionari ai societatii sunt Radu Viehmann, cu 25,92% din capital, si Dana Maria Ciorapciu, cu 15,16% din actiuni.

Titlurile Turbomecanica se tranzactioneaza la prima categorie a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), sub simbolul TBM. Ultima cotatie a titlurilor Turbomecanica a fost de 0,11 lei si confera societatii o capitalizare de 40,63 milioane lei (9,43 milioane euro).

Rezultatele TBM la sase luni

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri