Transportatorul national de electricitate Transelectrica (TEL) a raportat un profit de 11,45 milioane lei (2,7 mil. euro) in primele noua luni ale anului, de 12 ori mai mic decat rezultatul din perioada similara a anului trecut, in conditiile in care veniturile s-au redus cu doar 10%, potrivit informatiilor remis Bursei de Valori Bucuresti.
In perioada ianuarie-septembrie, compania a obtinut un profit de 132,9 milioane lei si afaceri de 2,01 miliarde lei.

Cifra de afaceri in primele noua luni ale acestui an s-a redus cu 11%, la 1,79 miliarde lei (0,4 mld. euro), iar veniturile au scazut cu 10% pana la 1,83 miliarde (0,8 mld. euro).

Costurile societatii s-au comprimat la o rata mai mica, de doar 4%, la 1,81 miliarde lei (0,4 mld. euro).

Compania a raportat un profit de 8,9 milioane lei (2,1 milioane euro), in perioada ianuarie-iunie, de 13 ori mai mic decat rezultatul din perioada similara a anului trecut.

Transelectrica si-a redus, in septembrie, asteptarile in privinta profitului din acest an de la 70 milioane lei, la 10 milioane lei (2,36 milioane euro).

Transelectrica are un capital social de 733 milioane lei, impartit in 73,3 milioane actiuni cu o valoare nominala de 10 lei. Ministerul Economiei este cel mai mare actionar al companiei, cu o detinere de 73,68%, si Fondul Proprietatea, cu 13,49%.

Capitalizarea transportatorului este de 864,9 milioane lei (201 milioane lei) conform ultimei cotatii de 11,8 lei/actiune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri