Transgaz Medias (TGN) a obtinut un profit net de 189,3 milioane lei (44,7 milioane euro) in primele noua luni din 2009, in crestere cu 5,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in conditiile in care afacerile sale s-au majorat cu 4%, a anuntat compania.
In primele noua luni din 2008, Transgaz Medias a raportat un castig net de 179,07 milioane lei.

Afacerile companiei au avansat la 806,15 milioane lei (190,58 milioane euro) intre ianuarie-septembrie 2009, depasind cu 4% nivelul din aceeasi perioada a anului trecut, de 774,34 milioane lei.

Compania a inregistrat venituri de 865,3 milioane lei (204,56 milioane euro), cu 7% mai mari decat in perioada similara din 2008, iar cheltuielile s-au majorat cu 6,6%, pana la 639,1 milioane lei (151,08 milioane euro).

In primele trei trimestre ale anului trecut, Transgaz raporta venituri totale de 809,6 milioane lei si costuri totale de 599 milioane lei.

Compania are un capital social de 117,74 milioane lei, divizat in 11,77 milioane actiuni, cu o valoare nominala de 10 lei.

Statul detine 73,5% din capitalul social al Transgaz, Fondul Proprietatea si-a mentinut procentul de aproximativ 15%, iar restul de 11,5% reprezinta actiunile libere (free-float), care se tranzactioneaza la BVB.

Valoarea de piata a companiei este de 1,74 miliarde lei (404,7 milioane euro), conform ultimei cotatii de 148 lei, stabilita in sedinta bursiera de joi. Titlurile Transgaz se tranzactioneaza la prima categorie a Bursei de Valori, sub simbolul TGN.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri