Producatorul de bauturi alcoolice Bermas Suceava (BRM) si-a bugetat in acest an un profit net de 1,54 milioane lei, cu 1,3% mai mare decat cel obtinut in 2009, potrivit unui comunicat remis Bursei de Valori Bucuresti.
Anul trecut, compania a obtinut un profit de 1,52 milioane lei si afaceri de 23,45 milioane lei.

Societatea estimeaza ca va obtine afaceri cu 7% mai mari in 2010, pana la 25,03 milioane lei, in timp ce veniturile vor urca cu 6%, la 27,6 milioane lei. De asemenea, Bermas prognozeaza cheltuieli de 25,7 milioane lei, in crestere cu 7% fata de cele inregistrate anul trecut.

Actionarii au aprobat in adunarea generala programul de investitii pentru 2010-2011, in valoare de 400.000 euro. Totodata, acestia au aprobat un plafon de 6 milioane lei pentru creditele pe termen scurt pentru finantarea partiala a activitatii de productie pentru perioada 2010-2011.

In cadrul adunarii generale a mai fost aprobat si valoare dividendului propus de companie, de 0,055 lei.

Compania are un capital social de 15,08 milioane lei, impartit in 21,55 milioane de actiuni cu o valoare nominala de 0,70 lei. Actionarii principali ai companiei sunt Asociatia Victoria Bermas, care detine 30,86% din capital, salariatii Bermas, cu o participatie de 20,8%, in timp ce fondul inchis de investitii STK Emergent detine 7,05% din capital.

Capitalizarea Bermas este de 17,02 milioane lei (4,13 mil. euro), potrivit ultimei cotatii de 0,79 lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri