Actionarul majoritar al Bere Azuga (BEGY), Ursus Breweries, a decis in adunarea generala sa nu vanda actiunile pe care le detine la Perla Covasnei (PELA) in cadrul ofertei de preluare lansate de Violeta Moraru, potrivit unui comunicat remis Bursei de Valori Bucuresti.
Bere Azuga detine 20,18% in cadrul producatorului de ape minerale, iar in cadrul ofertei fostul director general al BEGY vrea sa cumpere restul de 47,4% din actiunile Perla Covasnei pe care nu le are.

De asemenea, in cadrul adunarii generale actionarii au aprobat bugetul de venituri si cheltuieli pentru acest an ce prevede un profit de 112.200 lei (27.182 euro), comparativ cu pierderile de 32,1 milioane lei din 2009.

Compania se asteapta la venituri de 4,84 milioane lei si cheltuieli de 4,73 milioane lei.

In cadrul adunarii au fost alesi si noii membri ai consiliului de administratie, Andrzejewski Krzysztof fiind numit presedinte, Alin-Andrei Haret, vicepresedinte, iar Aurelian Bent ca membru.

Actiunile Bere Azuga sunt suspendate din decembrie 2009 pentru operatiunea de retragere a actionarilor minoritari, in conditiile in care Ursus Breweries a ajuns sa detina 96,3% din companie, dupa ce a cumparat la inceputul anului trecut 71% din societate.

Capitalul social al producatorului este de 13,42 milioane lei, impartit in 5,37 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,5 lei.

Capitalizarea companiei este de 36,52 milioane lei (8,85 mil. euro), conform ultimei cotatii de 6,8 lei/actiune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri